מדריך קצר ועדכני לאיך להתחיל לעבוד עם אינסטגרם – מומלץ לכולם!
מה יש בתוך אינסטגרם
האפליקציה החלה את דרכה כאשר כל מה שהיה אפשר להעלות זה תמונה או וידאו (קצרצר). לאחרונה נוספו עוד 3 פלטפורמות חדשות בתוך האפליקציה מעבר לFEED המוכר והאהוב מהפייסבוק.
DM – (Direct Messages)
אחד מהשינויים הגדולים ביותר שעשו באפליקציה, היא פלטפורמות הודעות ייחודית לאינסטה – שעד אז ידעה רק לייקים ותגובות. כעת אפשר להתכתב עם חברים/לקוחות וכו'..
STORY
אולי הפלטפורמה הכי פופולרית ומדוברת, הגיעה מהסנאפצ’אט ונותנת לנו אפשרות להעלות תוכן שרץ לכמה שניות (עד 15) ומיד ממשיך לתוכן הבא – התוכן נעלם לבד תוך 24 שעות
IGTV
בדומה יותר ליוטיוב ולפייסבוק – כעת ניתן להעלות סרטונים ארוכים יותר לאינסטגרם, הסירטונים יופיעו גם ב-FEED אך רק בגרסא מוקצרת עם אפשרות לעבור לוידאו המלא.
** ניתן להעלות עד 10 דקות של וידאו – מי שיש מעל 10K עוקבים או וי כחול – יכול עד שעה!
תיוגים @ והאשטגים #
טוב, בואו נדבר על זה אחת ולתמיד
- תיוגים, זה לא כמו האשטג.
כדי לתייג אתם צריכים לדעת בדיוק את השם של הבנאדם או עסק שאותו רוצים לתייג – השם זה בעצם מה שרשום אחרי השטרודל המפורסם @ לאחר שתתייגו או תתוייגו, תוכלו לראות את התוכן בו תיוגתם, לשתף לסטורי, להגיב וכו'.. חשוב לתייג כי זה יוצר קישורים עם עמודים נוספים ועם הקהל שלהם. לא לתייג דברים לא קשורים כי זה פשוט לא יעניין את הנמען. - האשטגים, זה לא כמו תיוגים.
האשטג נועד כדי לסדר תוכן לפי כותרות. למשל, אם עכשיו אני מעלה וידאו של אפיית עוגות, ומצרף אליו את ההאשטגים הבאים – #bakery #cake #coockies #tasty #deserts
קיים סיכוי גדול יותר שאנשים שעוקבים אחר התגיות הללו יראו את התוכן שלנו, ואם הוא יהיה מספיק מעניין גם נקבל טראפיק (תגובות, לייקים, עוקבים). ולהיפך, אם מעניין אותנו נושא מסויים, כדאי לעקוב אחר אותו האשטג ולהישאר מעודכנים.
כשאנו מעלים פוסט או סטורי או IGTV ובא לנו לתייג, בבקשה, אל תשתמשו ביותר מ4-8 האשטגים, זה לא עובד וזה נראה לא טוב 🙁
הגדלת מספר העוקבים
ברוכים הבאים לחידה הגדולה ביותר של האינסטגרם, איך להגדיל את מספר העוקבים בפרופיל האישי, העיסקי או האומנותי שלנו?
יש המון דרכים, חלקן מפוקפקות וחלקן מצריכות המון משאבים, מה שבטוח, אם אתם לא סלבז או תאגיד עצום, יהיה לכם די קשה להגדיל את מספר העוקבים סתם ככה.
בפרימו אנחנו בסהכ אנשים טובים,
אז קיבצנו לכם מספר דרכים, טובות יותר ופחות, להגדלת מספר העוקבים באינסטוש:
אוטומציות להגדלת העוקבים – אנחנו נגד
מדובר על רובוטים שמגיבים, עוקבים ועושים לייקים לפרופילים שכביכול קשורים לפרופיל המקודם. הבעיה שזה אף פעם לא מדייק, זה מביא המון קהל רחב ולא רלוונטי ויכול להיות מאוד מעצבן ולא קשור. לדוגמא: אתה גבר סטרייט בן 34 ואתה מקבל תגובה מ"ריטה פדיקור מניקור", קרה לכולנו..
מעבר לחוסר הרלוונטיות והקהל המאוד לא ספציפי וכמויות הכסף שיכל ללכת למקומות אחרים, גם אינסטגרם / פייסבוק מאוד לא אוהבים את העניין הזה והם כנראה יחסמו לכם את הפרופיל די מהר. גם להם יש רובוטים
עבודה אורגנית – בעד
לעשות כל מה שהבוט עושה אבל בעצמנו, תפעילו צוות, תחברו אותו מכמה טלפונים ושכל אחד יפעיל את הקשרים שלו. לבקש מחברים להצטרף, לקוחות מרוצים, קולגות. והכי חשוב – לא לשכוח לפרגן לאחרים.
כמובן שחשוב להשתמש גם בתיוגים ובהאשטגים
קידום ממומן – בעד ונגד
ישנם כמה דרכים להשתמש בקידום מומן כדי להרים את מספר העוקבים בדף.
הערה: אין קמפיין ייעודי לזה, בניגוד ל"קמפיין לייקים" בפייסבוק, אבל אם ממש בא לכם להרים קמפיין שמדבר על זה שאנשים צריכים לעקוב אחריכם, תמיד אפשר לצרף קישור שמוביל לפרופיל ולהריץ איתו מודעות בסטורי ובפיד.
אנחנו ממליצים להשקיע את האנרגיות בתוכן איכותי, לתייג ולצרף האשטגים נכונים. ולהפעיל את הסביבה שלנו – זה תמיד עוזר.
יש עוד דרכים, אבל הזמן קצר והעבודה מרובה
נתראה במאמר אינסטגרם הבא,
פרימו אאוט.
איך מגדילים את מספר העוקבים באינסטגרם?
יש כמה דרכים להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם: קידום ממומן, עבודה אורגנית בדף החשבון ואוטומציות להגדל עוקבים.
מה ההבדל בין תיוגים והאשטאגים באינסטגרם?
למרות שהם דומים, תיוגים והאשטגים הם שונים. תיוגים מתחילים ב- @ המפורסם, והם נועדו על מנת לתייג אנשים ועמודים נוספים.
האשטאגים, שמתחילים ב- # המפורסם, מטרתם לסדר את התוכן לפי כותרות וגם למשוך אנשים שמחפשים את נושא ההאשטאג ששמתם בפוסט