אינסטגרם – סקירה כללית + כמה טיפים

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
מוקדש למי שעדיין לא מכיר את האפליקצייה החברתית שגורפת מיליוני הורדות ברחבי העולם ומתרכזת בעיקר בויזואליות של וידאו ותמונות.. הרבה תמונות. המנייה של האינסטה קפצה פלאים לאחר שבשנים האחרונות נרכשה והשתדרגה על ידי תאגיד הענק - פייסבוק (שגם רכשו את וואצאפ - אבל זה למאמר אחר). החלה את דרכה אצל ה"צעירים" ואנשי הסמרטפונים, אך כיום נדמה שניתן למצוא אותה בכל כיס.

מדריך קצר ועדכני לאיך להתחיל לעבוד עם אינסטגרם – מומלץ לכולם!

 

 

מה יש בתוך אינסטגרם

האפליקציה החלה את דרכה כאשר כל מה שהיה אפשר להעלות זה תמונה או וידאו (קצרצר). לאחרונה נוספו עוד 3 פלטפורמות חדשות בתוך האפליקציה מעבר לFEED המוכר והאהוב מהפייסבוק.

 

DM – (Direct Messages)

אחד מהשינויים הגדולים ביותר שעשו באפליקציה, היא פלטפורמות הודעות ייחודית לאינסטה – שעד אז ידעה רק לייקים ותגובות. כעת אפשר להתכתב עם חברים/לקוחות וכו'..

 

STORY

אולי הפלטפורמה הכי פופולרית ומדוברת, הגיעה מהסנאפצ’אט ונותנת לנו אפשרות להעלות תוכן שרץ לכמה שניות (עד 15) ומיד ממשיך לתוכן הבא – התוכן נעלם לבד תוך 24 שעות

 

IGTV

בדומה יותר ליוטיוב ולפייסבוק – כעת ניתן להעלות סרטונים ארוכים יותר לאינסטגרם, הסירטונים יופיעו גם ב-FEED אך רק בגרסא מוקצרת עם אפשרות לעבור לוידאו המלא.

** ניתן להעלות עד 10 דקות של וידאו – מי שיש מעל 10K עוקבים או וי כחול – יכול עד שעה!

תיוגים @ והאשטגים #

טוב, בואו נדבר על זה אחת ולתמיד
  1. תיוגים, זה לא כמו האשטג.
    כדי לתייג אתם צריכים לדעת בדיוק את השם של הבנאדם או עסק שאותו רוצים לתייג – השם זה בעצם מה שרשום אחרי השטרודל המפורסם @ לאחר שתתייגו או תתוייגו, תוכלו לראות את התוכן בו תיוגתם, לשתף לסטורי, להגיב וכו'.. חשוב לתייג כי זה יוצר קישורים עם עמודים נוספים ועם הקהל שלהם. לא לתייג דברים לא קשורים כי זה פשוט לא יעניין את הנמען.
  2. האשטגים, זה לא כמו תיוגים.
    האשטג נועד כדי לסדר תוכן לפי כותרות. למשל, אם עכשיו אני מעלה וידאו של אפיית עוגות, ומצרף אליו את ההאשטגים הבאים – #bakery #cake #coockies #tasty #deserts
    קיים סיכוי גדול יותר שאנשים שעוקבים אחר התגיות הללו יראו את התוכן שלנו, ואם הוא יהיה מספיק מעניין גם נקבל טראפיק (תגובות, לייקים, עוקבים). ולהיפך, אם מעניין אותנו נושא מסויים, כדאי לעקוב אחר אותו האשטג ולהישאר מעודכנים.
    כשאנו מעלים פוסט או סטורי או IGTV ובא לנו לתייג, בבקשה, אל תשתמשו ביותר מ4-8 האשטגים, זה לא עובד וזה נראה לא טוב 🙁
 
 
 
 
 

הגדלת מספר העוקבים

ברוכים הבאים לחידה הגדולה ביותר של האינסטגרם, איך להגדיל את מספר העוקבים בפרופיל האישי, העיסקי או האומנותי שלנו?
יש המון דרכים, חלקן מפוקפקות וחלקן מצריכות המון משאבים, מה שבטוח, אם אתם לא סלבז או תאגיד עצום, יהיה לכם די קשה להגדיל את מספר העוקבים סתם ככה.
בפרימו אנחנו בסהכ אנשים טובים,
אז קיבצנו לכם מספר דרכים, טובות יותר ופחות, להגדלת מספר העוקבים באינסטוש:

 

אוטומציות להגדלת העוקבים – אנחנו נגד

מדובר על רובוטים שמגיבים, עוקבים ועושים לייקים לפרופילים שכביכול קשורים לפרופיל המקודם. הבעיה שזה אף פעם לא מדייק, זה מביא המון קהל רחב ולא רלוונטי ויכול להיות מאוד מעצבן ולא קשור. לדוגמא: אתה גבר סטרייט בן 34 ואתה מקבל תגובה מ"ריטה פדיקור מניקור", קרה לכולנו..
מעבר לחוסר הרלוונטיות והקהל המאוד לא ספציפי וכמויות הכסף שיכל ללכת למקומות אחרים, גם אינסטגרם / פייסבוק מאוד לא אוהבים את העניין הזה והם כנראה יחסמו לכם את הפרופיל די מהר. גם להם יש רובוטים

עבודה אורגנית – בעד

לעשות כל מה שהבוט עושה אבל בעצמנו, תפעילו צוות, תחברו אותו מכמה טלפונים ושכל אחד יפעיל את הקשרים שלו. לבקש מחברים להצטרף, לקוחות מרוצים, קולגות. והכי חשוב – לא לשכוח לפרגן לאחרים.
כמובן שחשוב להשתמש גם בתיוגים ובהאשטגים

קידום ממומן – בעד ונגד

ישנם כמה דרכים להשתמש בקידום מומן כדי להרים את מספר העוקבים בדף.
הערה: אין קמפיין ייעודי לזה, בניגוד ל"קמפיין לייקים" בפייסבוק, אבל אם ממש בא לכם להרים קמפיין שמדבר על זה שאנשים צריכים לעקוב אחריכם, תמיד אפשר לצרף קישור שמוביל לפרופיל ולהריץ איתו מודעות בסטורי ובפיד.
אנחנו ממליצים להשקיע את האנרגיות בתוכן איכותי, לתייג ולצרף האשטגים נכונים. ולהפעיל את הסביבה שלנו – זה תמיד עוזר.
יש עוד דרכים, אבל הזמן קצר והעבודה מרובה
נתראה במאמר אינסטגרם הבא,
פרימו אאוט.

יש כמה דרכים להגדיל את מספר העוקבים באינסטגרם: קידום ממומן, עבודה אורגנית בדף החשבון ואוטומציות להגדל עוקבים.

למרות שהם דומים, תיוגים והאשטגים הם שונים. תיוגים מתחילים ב- @ המפורסם, והם נועדו על מנת לתייג אנשים ועמודים נוספים.
האשטאגים, שמתחילים ב- # המפורסם, מטרתם לסדר את התוכן לפי כותרות וגם למשוך אנשים שמחפשים את נושא ההאשטאג ששמתם בפוסט

מחפשים קידום ממומן מקצועי לעסק שלכם ?

השאירו פרטים והחזיקו חזק - כבר ממריאים

קידום ממומן מדוייק יאפשר לך להגיע ללקוחות שלך בכל המקומות הנכונים – עם המודעה הנכונה והתוכן המתאים אתם תוכלו לגייס לקוחות חדשים מידי יום.

רוצים לקבל עדכון כל פעם שעולה מאמר חדש?

הירשמו לניוזלטר+ והישארו מעודכנים

מאמרים מקצועיים

קהל תחומי עניין בפייסבוק

המאמר הזה מיועד לכל מי שרוצה להתחיל לפרסם בפייסבוק, למי שעדיין אין נכסי רימרקטינג, למי שרוצה להרחיב את קהל היעד של העסק וגם למפרסמים שפשוט רוצים לצמצם את את המחיר לתוצאה, לחסוך כסף ולמקסם רווחים.
הפעם נלמד איך להשתמש במערכת "תחומי העניין" של פייסבוק בצורה חכמה ויעילה. מה כדאי לעשות ומה לא.

קרא עוד »

Hotjar – להבין את האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלך

Hotjar נותן לנו כמה אפשרויות כשהחשובות בהן הן האפשרות להקליט בוידיאו את הפעילות של הגולשים באתר והאפשרות השנייה היא לראות על ידי "מפת חום" איפה נמצאת האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלנו – ולקבל מזה תובנות מרחיקות לכת

קרא עוד »

רימרקטינג בסושיאל מדיה פרק 1

תמיד רציתם לדעת איך לתקשר עם קהל הייעד הרלוונטי ביותר? להפחית את הוצאות הפרסום? להגדיל את היקף החשיפה והמכירות של העסק?

המאמר הבא נכתב עבורכם, היום נלמד את הרעיון הכללי מאחורי המושג REMARKETING וכמה כלים בסיסיים וחשובים של RETARGETING (בפייסבוק) שבעזרתם כל אחד יכול לעשות בעצמו שיפור של כמה וכמה רמות במערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי של העסק. עוד היום!

קרא עוד »

איך מגדירים ועובדים עם Goals בגוגל אנליטיקס?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת כשעובדים עם גוגל אנליטיקס, זה איך לעבוד עם Goals. מעבר לכך ש- Goals מאפשרים לנו לספור המרות ופעילויות אחרות באתר שחשובות לנו, הם גם מאפשרים לנו לפרק את מסלול הפעולה של הגולשים באתר שלנו לשלבים – ולנתח כל צעד וצעד ולקבל עליו תובנות רבות ערך.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

+PRIMO PPC
השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

שלחו לנו הודעה
ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם