קהל תחומי עניין בפייסבוק

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
המאמר הזה מיועד לכל מי שרוצה להתחיל לפרסם בפייסבוק, למי שעדיין אין נכסי רימרקטינג, למי שרוצה להרחיב את קהל היעד של העסק וגם למפרסמים שפשוט רוצים לצמצם את את המחיר לתוצאה, לחסוך כסף ולמקסם רווחים. הפעם נלמד איך להשתמש במערכת "תחומי העניין" של פייסבוק בצורה חכמה ויעילה. מה כדאי לעשות ומה לא.

מה זה קהל תחומי עניין?

בתוך פלטפורמת הפרסום של פייסבוק קיימות מספר מערכות לבניית קהלי יעד, אחת מהן וזו שנדון בה הפעם, היא מערכת ה-INTERESTS – תחומי עניין. המערכת בעצם מספקת לנו מאגר עצום של תחומי עניין (מתעניינים באולינג), התנהגויות (נוהגים לרכוש אונליין) וסטטוסים (נשואים, מובטלים) שמתוכם ניתן לבחור את מה שמייצג הכי טוב את הקהל שלנו ולקבל מידע מקדים לכמה אנשים אותו תחום עניין רלוונטי.

למה צריך את זה?

בניית קהלים לפי תחומי עניין, עוזרת לנו להרחיב את קהל היעד ולהגיע לקהלים שעוד לא באו במגע איתנו, עם הקהל שלנו או עם החברים של הקהל שלנו. כשלהבדיל מקהל רימרקטינג שיצרנו בעזרת ביקורים באתר, רשימות מיילים, צפיות בוידאוז וכו'.. עם עבודה נכונה במערכת תרגוט תחומי העניין של פייסבוק, ניתן להגיע לנתחים נוספים ורחבים של קהל לפי תחומי עניין. ככל שיותר ספציפי – יותר טוב!

 

איך לבנות קהל תחומי עניין בצורה נכונה

בכדי להתחיל עלינו ליצור SAVED AUDIENCE בדף הקהלים במנהל המודעות או במהלך בניית הקמפיין בלשונית ה-AD SET, באיזור הקהלים. לאחר שבחרנו את הפרמטרים המתאימים (גיל, מיקום, שפה וכו'..) אפשר לגשת ל-DETAILED TARGETING ולהתחיל להזין תחומי עניין שמשוייכים לקהל יעד הרצוי.
כשנכניס תחום עניין, הפייסבוק יקפיץ לנו (עד 25) הצעות לתחומי עניין נוספים הקשורים לנושא וכאשר נניח על אחת ההצעות את חץ העכבר, נקבל גם את כמות המשתמשים המטורגטים תחת אותו תחום עניין.


טיפים של אלופים

1. החכמה היא למצוא את תחומי העניין הכי מדוייקים שאפשר ולאו דווקא את אלה שיש בהם הכי הרבה מתעניינים. למשל אם נרצה למכור מוצרי כדורסל, במקום לחפש כדורסל, נזין שמות של חברות או מוצרי כדורסל, שחקנים או כל דבר שלקוח פוטנציאלי עלול להתעניין בו.

2. לסנן! לאחר שיצרנו את הקהל הראשון (למשל, כל מי שמתעניין במייקל ג'ורדן, קובי בראיינט ושאקיל אוניל) נייצר סינון נוסף ע"י הוספה של עוד שכבת תחומי עניין (NARROW AUDIENCE) למשל, NBA, המותג SPALDING ו-NIKE AIR. וככה כל מי שגם אהב את ג'ורדן וחבריו וגם נועל נייק אייר – יתקל במודעה.

3.
לסנן עוד! עוד סינון חשוב הוא EXCLUDE – אי הכללה של קהל. למשל, רוצים למכור נעלי ספורט. אז במסננת של האי-הכללה נשים נעלי אלגנט, נעלי נשים, נעלי הרים וכו'..

4.
למתקדמים בינינו, ישנם תוספים (בתשלום) שעוזרים למצוא מגוון רחב יותר של קהלי יעד ולסדר אותם לפי נושאים. לפרטים נוספים מוזמנים לפנות אלינו ונמליץ מכל הלב 3>


בנוסף ולא במקום

בניית קהלים לפי תחומי עניין לא באה על חשבון קהלים אחרים, בפרימו אנחנו ממליצים להשתמש בקהלים הללו בנוסף לשאר הקהלים במטרה להזין, להגדיל ולרענן את הקהל הפוטנציאלי בעסק שלנו.
לדוגמא: יש לנו אתר עם אלף מבקרים חודשיים. ע"י בנייה והפנייה של קהל תחומי עניין לאתר, נוכל להגדיל את הטראפיק החודשי ולהפוך את המבקרים החדשים לקהל יעד פוטנציאלי שנכנס למאגר הרימרקטינג שלנו.


בהצלחה!

 

מחפשים קידום ממומן מקצועי לעסק שלכם ?

השאירו פרטים והחזיקו חזק - כבר ממריאים

קידום ממומן מדוייק יאפשר לך להגיע ללקוחות שלך בכל המקומות הנכונים – עם המודעה הנכונה והתוכן המתאים אתם תוכלו לגייס לקוחות חדשים מידי יום.

רוצים לקבל עדכון כל פעם שעולה מאמר חדש?

הירשמו לניוזלטר+ והישארו מעודכנים

מאמרים מקצועיים

אינסטגרם – סקירה כללית + כמה טיפים

מוקדש למי שעדיין לא מכיר את האפליקצייה החברתית שגורפת מיליוני הורדות ברחבי העולם ומתרכזת בעיקר בויזואליות של וידאו ותמונות.. הרבה תמונות. המנייה של האינסטה קפצה פלאים לאחר שבשנים האחרונות נרכשה והשתדרגה על ידי תאגיד הענק – פייסבוק (שגם רכשו את וואצאפ – אבל זה למאמר אחר). החלה את דרכה אצל ה"צעירים" ואנשי הסמרטפונים, אך כיום נדמה שניתן למצוא אותה בכל כיס.

קרא עוד »

Hotjar – להבין את האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלך

Hotjar נותן לנו כמה אפשרויות כשהחשובות בהן הן האפשרות להקליט בוידיאו את הפעילות של הגולשים באתר והאפשרות השנייה היא לראות על ידי "מפת חום" איפה נמצאת האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלנו – ולקבל מזה תובנות מרחיקות לכת

קרא עוד »

רימרקטינג בסושיאל מדיה פרק 1

תמיד רציתם לדעת איך לתקשר עם קהל הייעד הרלוונטי ביותר? להפחית את הוצאות הפרסום? להגדיל את היקף החשיפה והמכירות של העסק?

המאמר הבא נכתב עבורכם, היום נלמד את הרעיון הכללי מאחורי המושג REMARKETING וכמה כלים בסיסיים וחשובים של RETARGETING (בפייסבוק) שבעזרתם כל אחד יכול לעשות בעצמו שיפור של כמה וכמה רמות במערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי של העסק. עוד היום!

קרא עוד »

איך מגדירים ועובדים עם Goals בגוגל אנליטיקס?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת כשעובדים עם גוגל אנליטיקס, זה איך לעבוד עם Goals. מעבר לכך ש- Goals מאפשרים לנו לספור המרות ופעילויות אחרות באתר שחשובות לנו, הם גם מאפשרים לנו לפרק את מסלול הפעולה של הגולשים באתר שלנו לשלבים – ולנתח כל צעד וצעד ולקבל עליו תובנות רבות ערך.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

+PRIMO PPC
השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

שלחו לנו הודעה
ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם