הודעות ומענה אוטומטי בפייסבוק ובאינסטגרם – מדריך בסיסי

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
למה כדאי להגדיר מענה אוטומטי בפייסבוק ובאינסטגרם? איך בונים הודעות אוטומטיות בצורה פשוטה וחכמה? מה זה הבוט של מסנג'ר? מה עושים? איך עושים?

למה כדאי להגדיר מענה אוטומטי בפייסבוק ובאינסטגרם? איך בונים הודעות אוטומטיות בצורה פשוטה וחכמה? מה זה הבוט של מסנג'ר? מה עושים? איך עושים?

קצת על הצ'אט של המסנג'ר 

הבוט של המסנג'ר מזמן כאן והוא לא מפסיק להתעדכן, להשתכלל ולהציע אפשרויות נוספות גם למשתמש המתחיל. מדובר בצ'אטבוט, רובוט וירטואלי בעל יכולת תגובה שפועל לפי חוקים שמגדירים לו מראש (כשקורה ככה – אתה עושה ככה) ושפועל באינטגרציה מלאה בפלטפורמת המסנג'ר של פייסבוק.

מענה אוטומטי להודעות וביקורות מצד הלקוחות שלנו בפייסבוק וגם באינסטגרם, עוזר לנו בתור עסק לספק ללקוח מענה ישיר ומיידי, להבין את הרצונות שלו עוד לפני שפתחתנו את ההודעה וע"י כך גם לספק לו שירות מקצועי יותר. חוצמזה, זה חינם אז למה לא?

 

נקח לדוגמא חנות רהיטים שמוכרת ספות, שידות ושולחנות

הלקוח לוחץ על כפתור 'שלח הודעה' בדף – SEND MESSAGE
ומקבל מיד הודעה אוטומטית שמברכת אותו לשלום ושואלת איך אפשר לעזור, נגדיר גם שהבוט יפנה אליו בשמו בפרטי. רצוי מאוד לכתוב ביוניסקס – ככה שמי שקורא (בן או בת) יוכלו לקרוא את ההודעה באופן אישי, לדוגמא – תודה שפנית אלינו – יכול להשתמע גם לאישה וגם לגבר.

הגדרת אפשרויות בחירה

מעבר לזה ניתן להגדיר ללקוח אפשרויות בחירה למשל

"רוצה לברר על ספה חדשה"

וכמובן להגדיר תשובה לכל שאלה שהלקוח בחר לשאול.

בתשובה אפשר לשפוך אינפורמציה, לצרף כפתורים עם לינקים לכל יעד שרוצים ועוד

 

איך מתחילים עם הגדרת אפשרויות בחירה?

לפני שנתחיל, עליכם לוודא שיש ברשותכם גישה ברמת 'מנהל' בדף הפייסבוק הרצוי.

יש? יופי.

אם אין לכם אז תצטרכו לבקש הרשאה מהמנהל הנוכחי – ADMIN

כדי לבצע מענה אוטומטי בסיסי במסנג'ר של הדף עלינו לנווט אל מסך ההגדרות – SETTINGS שמגיעים אליו דרך הכפתור בראש הדף. בצד ימין יפתח תפריט ובעמודה השלישית תמצאו את ה-MESSAGES, נכנסים לשם ולוחצים על 'לך להודעות אוטומטיות' – GO TO AUTOMATED MESSAGES

 

הדבר הבא שאנחנו רוצים לעשות הוא לבחור 'מענה אוטומטי' כללי לדף – INSTANT REPLAY

שזו בעצם ההודעה הראשונה שהלקוח יקבל כאשר הוא ילחץ על כפתור שליחת ההודעה לדף. שם אנחנו רוצים לברך לשלום ולשאול כיצד ניתן לעזור + שיתוף של דרכי התקשרות איתנו – טלפון, אתר וכו'..

הגדרת FAQ

דבר נוסף שנלמד היום הוא 'שאלות ששואלים הרבה' – FRENQUALY ASKED QUESTIONS

שם נוכל להגדיר לדף שאלות אוטומטיות שיוצגו כאפשרות בחירה ללקוח – ברגע שהוא יבחר את אחת האפשרויות, מיד תקפוץ לו הודעה עם תשובה ומידע לגבי מה ששאל

 

הגדרת תגובה לביקורות בדף

ניגשים לסקשן של 'המלצות' – PAGE RECCOMENDED

ורושמים תשובה כללית לכל מי שנותן המלצה לדף.

כנל לגבי תגובה לביקורת שלילית.

כל מה שדובר פה תקף לגבי קמפיין הודעות

מקווים שמצאתם את המאמר הנ"ל לעזר 🙂

 

עד הפעם הבאה,

צוות פרימו

מחפשים קידום ממומן מקצועי לעסק שלכם ?

השאירו פרטים והחזיקו חזק - כבר ממריאים

קידום ממומן מדוייק יאפשר לך להגיע ללקוחות שלך בכל המקומות הנכונים – עם המודעה הנכונה והתוכן המתאים אתם תוכלו לגייס לקוחות חדשים מידי יום.

רוצים לקבל עדכון כל פעם שעולה מאמר חדש?

הירשמו לניוזלטר+ והישארו מעודכנים

מאמרים מקצועיים

גוגל תג מנג'ר (google tag manager) – מדריך למתחילים

האלמנט הכי חשוב בפרסום מוצלח הוא מעקב המרות. מעקב המרות זו בעצם האפשרות לדעת מה קורה אצלכם באתר. ברגע שנדע איזה תוצאות הפרסום שלנו מניב – כמה טלפונים, כמה השארות פרטים, כמה רכישות – נוכל לדעת אם הקמפיינים שלנו עובדים או לא ונוכל לייעל אותם בהתאם.

קרא עוד »

אינסטגרם – סקירה כללית + כמה טיפים

מוקדש למי שעדיין לא מכיר את האפליקצייה החברתית שגורפת מיליוני הורדות ברחבי העולם ומתרכזת בעיקר בויזואליות של וידאו ותמונות.. הרבה תמונות. המנייה של האינסטה קפצה פלאים לאחר שבשנים האחרונות נרכשה והשתדרגה על ידי תאגיד הענק – פייסבוק (שגם רכשו את וואצאפ – אבל זה למאמר אחר). החלה את דרכה אצל ה"צעירים" ואנשי הסמרטפונים, אך כיום נדמה שניתן למצוא אותה בכל כיס.

קרא עוד »

קהל תחומי עניין בפייסבוק

המאמר הזה מיועד לכל מי שרוצה להתחיל לפרסם בפייסבוק, למי שעדיין אין נכסי רימרקטינג, למי שרוצה להרחיב את קהל היעד של העסק וגם למפרסמים שפשוט רוצים לצמצם את את המחיר לתוצאה, לחסוך כסף ולמקסם רווחים.
הפעם נלמד איך להשתמש במערכת "תחומי העניין" של פייסבוק בצורה חכמה ויעילה. מה כדאי לעשות ומה לא.

קרא עוד »

Hotjar – להבין את האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלך

Hotjar נותן לנו כמה אפשרויות כשהחשובות בהן הן האפשרות להקליט בוידיאו את הפעילות של הגולשים באתר והאפשרות השנייה היא לראות על ידי "מפת חום" איפה נמצאת האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלנו – ולקבל מזה תובנות מרחיקות לכת

קרא עוד »

רימרקטינג בסושיאל מדיה פרק 1

תמיד רציתם לדעת איך לתקשר עם קהל הייעד הרלוונטי ביותר? להפחית את הוצאות הפרסום? להגדיל את היקף החשיפה והמכירות של העסק?

המאמר הבא נכתב עבורכם, היום נלמד את הרעיון הכללי מאחורי המושג REMARKETING וכמה כלים בסיסיים וחשובים של RETARGETING (בפייסבוק) שבעזרתם כל אחד יכול לעשות בעצמו שיפור של כמה וכמה רמות במערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי של העסק. עוד היום!

קרא עוד »

איך מגדירים ועובדים עם Goals בגוגל אנליטיקס?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת כשעובדים עם גוגל אנליטיקס, זה איך לעבוד עם Goals. מעבר לכך ש- Goals מאפשרים לנו לספור המרות ופעילויות אחרות באתר שחשובות לנו, הם גם מאפשרים לנו לפרק את מסלול הפעולה של הגולשים באתר שלנו לשלבים – ולנתח כל צעד וצעד ולקבל עליו תובנות רבות ערך.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

+PRIMO PPC
השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

שלחו לנו הודעה
ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם