רימרקטינג בסושיאל מדיה פרק 1

שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב facebook
שיתוף ב linkedin
תמיד רציתם לדעת איך לתקשר עם קהל הייעד הרלוונטי ביותר? להפחית את הוצאות הפרסום? להגדיל את היקף החשיפה והמכירות של העסק? המאמר הבא נכתב עבורכם, היום נלמד את הרעיון הכללי מאחורי המושג REMARKETING וכמה כלים בסיסיים וחשובים של RETARGETING (בפייסבוק) שבעזרתם כל אחד יכול לעשות בעצמו שיפור של כמה וכמה רמות במערך הפרסום והשיווק הדיגיטלי של העסק. עוד היום!

מה זה רימרקטינג ולמה זה כ"כ חשוב?

רימרקטינג זה 'שיווק חוזר', כלומר פרסום לקהל בלעדי שהביע התעניינות בשירות או במוצר שאנחנו מקדמים דרך אחד מכלי התקשורת שיש לנו עם הקהל. רימרקטינג בריא זו הדרך הטובה ביותר לתקשר עם קהל פוטנציאלי ולהניע אותו לפעולה (השארת פרטים, שיחה, הודעה, רכישה). כמו-כן, מפני שמדובר אך ורק בקהל שהביע התעניינות, הוצאות הקמפיין יירדו משמעותית ואנחנו לא נבזבז כסף יקר על קהל לא רלוונטי.

רימיקטינג או בשפת צוקרברג 'ריטרגטינג'

זה לא דבר חדש והיה קיים בעולם השיווק והפרסום מאז ומתמיד – "מועדון לקוחות" מכירים?
הרעיון ישן אבל הדרכים לייצר את מועדון הלקוחות של העסק שלנו חדשות, מגוונות וזולות בהרבה יותר מפעם. והפעם נעסוק בכמה מהחשובות שבעולם הפייסבוק והאינסטגרם. אלה שלא מצריכות הטמעת פיקסל, רשימות מידע במייל וכו'.. הפעם נתמקד בשיטות המהירות והבסיסיות להגדלה וייצור קהל פוטנציאלי לטובת "שיווק חוזר" או בשפת הפייסבוק – RETARGETING

4 דרכים ליצירת קהל ריטרגטינג בסיסי וזריז

1. דף לייקים בפייסבוק
כולנו מכירים אותו ואם אנחנו מקדמים את העסק שלנו בפייסבוק אז גם יש לנו אחד. דף הלייקים/עוקבים בעצם מאפשר לנו לפרסם לכל הקהל שעשה לייק או עקב אחרינו בפייסבוק ב-365 ימים האחרונים או פחות מזה, לבחירתכם.

2. פרופיל עיסקי באינסטגרם
הרעיון דומה מאוד, ההבדל הוא שפה מדובר על כל אינטראקציה עם הפרופיל העיסקי שלנו. מיותר לציין שהיום אינסטגרם נחשבת לרשת החברתית הפופולרית ביותר ואם קהל היעד שלכם צעיר, כדאי מאוד לדבר איתו משם.

3. וידאו בפייסבוק/אינסטגרם
הרעיון דומה מאוד, הפעם המערכת תנטר לנו את כל מי שצפה בוידאו באחת מהרשתות שנבחר ולפי כמה זמן צפה, *חשוב* – ניתן לשלב בין וידאוים מכמה עסקים שונים, למשל אם יש לי כמה חנויות ספורט שבכל אחד מהדפים שלה עלו סירטונים, אפשר לשלב ביניהם ולהציג את המודעות לאותם קהלים. גם כאן מגבלה של שנה.

4. השתתפות באירוע
אם לעסק שלכם יש אפשרות לקיים אירועים EVENTS בפייסבוק, למשל הופעות, השקות, מסיבות וכו'.. ניתן לפרסם לכל מי שהשתתף באירוע (הכוונה למי שלחץ "משתתף"). גם כאן מוגבלים עד ל-356 יום ומטה.

 

*מציין שוב, ישנן דרכים נוספות שנתמקד בהן בהמשך*

אחרי שהבנו על מה מדובר, בואו נבין איך מבצעים.

נניח שאנחנו רוצים לקדם וידאו ולאחר מכן להשתמש בכל הצפיות שלו לטובת קידום המוצר לקהל יותר ייעודי וספציפי יותר.

תחילה נפרסם את הוידאו לקהלים לפי תחומי עניין, מיקום, גיל וכו'.. נניח שהקהל בגודל של 50K, המטרה שלנו היא להגיע לקהל רחב ומגוון יחסית שבהמשך נסנן. נניח שהוידאו הגיע ל-5K צפיות, משמע חמשת אלפים אנשים שהם הרבה יותר פוטנציאלים מהקהל הראשוני.

כדי לזקק את הצפיות ולהשתמש בהן לפרסומת הבאה עלינו להכין CUSTOM AUDIENCE במערכת מנהל המודעות של פייסבוק ולאחר מכן להזין אותו בקמפיין שנבחר

נכנסים לסימניית ה-AUDIENCES (קהלים) במערכת ה-ADS MANAGER (מנהל המודעות) של פייסבוק, בוחרים ב-CREATE ADIENCE > CUSTOM AUDIENCE ואז נפתח לנו חלון עם כל האפשרויות (שעל חלק דיברנו מקודם), בוחרים ב-VIDEO ומיד הוא מבקש לבחור כמה שניות מהוידאו. לאחר מכן בוחרים את הדפים שמהם נרצה למשוך את הקהלים, ומשם בוחרים את הסירטונים עצמם. נותנים לו שם ושומרים.

כדי להשתמש בקהל שיצרנו הרגע, עלינו לחזור ל-ADS MANAGER, לפתוח קמפיין חדש, וב-AD SET (סדרת המודעות), תחת כותרת הקהלים, לבחור CUSTOM AUDIENCES ושם יופיע הקהל שבנינו.

הדרך תקפה לכל קהלי הריטרגטינג שצויינו למעלה.

בהצלחה!

 

מחפשים קידום ממומן מקצועי לעסק שלכם ?

השאירו פרטים והחזיקו חזק - כבר ממריאים

קידום ממומן מדוייק יאפשר לך להגיע ללקוחות שלך בכל המקומות הנכונים – עם המודעה הנכונה והתוכן המתאים אתם תוכלו לגייס לקוחות חדשים מידי יום.

רוצים לקבל עדכון כל פעם שעולה מאמר חדש?

הירשמו לניוזלטר+ והישארו מעודכנים

מאמרים מקצועיים

גוגל תג מנג'ר (google tag manager) – מדריך למתחילים

האלמנט הכי חשוב בפרסום מוצלח הוא מעקב המרות. מעקב המרות זו בעצם האפשרות לדעת מה קורה אצלכם באתר. ברגע שנדע איזה תוצאות הפרסום שלנו מניב – כמה טלפונים, כמה השארות פרטים, כמה רכישות – נוכל לדעת אם הקמפיינים שלנו עובדים או לא ונוכל לייעל אותם בהתאם.

קרא עוד »

אינסטגרם – סקירה כללית + כמה טיפים

מוקדש למי שעדיין לא מכיר את האפליקצייה החברתית שגורפת מיליוני הורדות ברחבי העולם ומתרכזת בעיקר בויזואליות של וידאו ותמונות.. הרבה תמונות. המנייה של האינסטה קפצה פלאים לאחר שבשנים האחרונות נרכשה והשתדרגה על ידי תאגיד הענק – פייסבוק (שגם רכשו את וואצאפ – אבל זה למאמר אחר). החלה את דרכה אצל ה"צעירים" ואנשי הסמרטפונים, אך כיום נדמה שניתן למצוא אותה בכל כיס.

קרא עוד »

קהל תחומי עניין בפייסבוק

המאמר הזה מיועד לכל מי שרוצה להתחיל לפרסם בפייסבוק, למי שעדיין אין נכסי רימרקטינג, למי שרוצה להרחיב את קהל היעד של העסק וגם למפרסמים שפשוט רוצים לצמצם את את המחיר לתוצאה, לחסוך כסף ולמקסם רווחים.
הפעם נלמד איך להשתמש במערכת "תחומי העניין" של פייסבוק בצורה חכמה ויעילה. מה כדאי לעשות ומה לא.

קרא עוד »

Hotjar – להבין את האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלך

Hotjar נותן לנו כמה אפשרויות כשהחשובות בהן הן האפשרות להקליט בוידיאו את הפעילות של הגולשים באתר והאפשרות השנייה היא לראות על ידי "מפת חום" איפה נמצאת האינטראקציה של הגולשים עם האתר שלנו – ולקבל מזה תובנות מרחיקות לכת

קרא עוד »

איך מגדירים ועובדים עם Goals בגוגל אנליטיקס?

אחד הדברים שהכי חשוב לדעת כשעובדים עם גוגל אנליטיקס, זה איך לעבוד עם Goals. מעבר לכך ש- Goals מאפשרים לנו לספור המרות ופעילויות אחרות באתר שחשובות לנו, הם גם מאפשרים לנו לפרק את מסלול הפעולה של הגולשים באתר שלנו לשלבים – ולנתח כל צעד וצעד ולקבל עליו תובנות רבות ערך.

קרא עוד »

עקבו אחרינו

+PRIMO PPC
השאירו פרטים ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם

שלחו לנו הודעה
ונציג שלנו יחזור אליכם בהקדם